woopsidaisy

jag kom på en sak precis i samma sekund som jag publicerade inlägget, jag gör ju precis samma sak.. 
jag har en väldig massa åsikter och säger att jag har rätt, när jag igentligen inte vet själv. 
jag tror på något sätt att man kan intala sig själv något, så att det känns rätt oavsätt om det är det eller inte. jag är helt bestämd vad det gäller den globala uppvärmningen, av flera skäl. Men jag tror också att det kan bli så att man på något sätt bestämmer sig för att man har rätt, och även om man själv vet att man inte har det, finns det inget i vår värld som heter att ge sig. 
jag lever i tron om att den globala uppvärmningen är något vi skapat och inget som är naturligt!
inget och ingen får mig att tro annorlunda, 
gör det mig ditt en tjurskalle precis som dom som tror att det är naturligt? 
visst, jag står för det jag tror på.


- peace out (v


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0