rubrik

tänkte lägga upp en del av artiklen jag håller på att skriva här, på mah blogg.

"Du hör om det på radion, du läser det i tidningen och du ser det på tv:n. Men framför allt så märker du det i verkligheten. Flyttfåglarna har slutat flytta, orkanerna blir allt fler och isarna är inte länge kvar, Detta har nu blivit ett faktum som ingen kan förneka. Det är dock inte endast forskare  som nu har koll på läget utan med medias hjälp blir varenda svensson familj miljömedveten. Frågan vi nu måste ställa oss är om media hjälper till eller bara omvandlar problemen till den senaste trenden.."





första delen, kommentera kommentera och åter kommentera vad ni tycker om den, bra/dåligt - rätt/fel.
danke!
pussshej.


Kommentarer
Postat av: Andrine

Sv; Åh tack söta du! Ja, dte ha rjag. Jag gjorde dne igår ;D

2008-09-28 @ 13:04:12
URL: http://aaas.blogg.se/
Postat av: Andrine

Sv; Hehe, jo ;) Jadu, har lärt mig själv.. Har ingen speciellt program för det heller. Men jag tycker det är kul å hålla på, de andra jag har gjort har inga varit direkt speciella- men den jag har nu gillar jag verkligen! Längre ner i min blogg finns ett inlägg med två stycken andra jag har gjort. Om du vill se, haha. kram!

2008-09-28 @ 14:44:56
URL: http://aaas.blogg.se/
Postat av: Pia

Hej! Jag tycker att det är jättebra skrivet. Som vanligt smärtar det att läsa när någon skriver om hur det verkligen är. Viktigt att lyfta medias roll i dennna fråga så att det inte bara är en trend för media som de kan vända till att vi ska konsumera ännu mer.



Tack för att du uppskattar min blogg, jag har ju blogspot och har valt en av deras färdigdesignade layout-mallar som jag ändrat lite i färgerna i. Syrran har gjort själva utseendet där det står Pias miljöblogg. Jag försöker skriva nåt klokt i bloggen så ofta jag kan.

2008-09-29 @ 11:22:25
URL: http://www.piasmiljoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0