blir sent..

kände att klockan hann bli lite för mycket innan jag hann blogga idag, men jag förstår verkligen inte var dagarna försvinner? jag räknade precis snabbt ut i huvudet (mattesnille som jag nu är) att man (jag) och jag anar de flesta andra tonåringar, är hemma ungefär 5 timmar om dagen och på de här timmarna ska man plugga? jag höjer helt klart rösten för skolor som får gjort mycket i skolan! fast antar att det är lite upp till var och en.

måndagsmorgonen efter lovet startade med fysiklaboration, hej och hå nu kör vi på..


bild tagen av mee.

love to  you all!

Kommentarer
Postat av: amy

svar: tacktacks!

2009-02-23 @ 21:01:38
URL: http://amyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0