lördag eftermiddag.

har pluggat hela dagen och åstakommit.. ingenting - första gången i mitt liv jag pluggar på en lördag (säger det mesta)
var ute igår, mucho trevligt faktiskt. en aning för mycket folk bara. men vilt vilt!
plus att människor blir som galna vissa kvällar.
jag är absolut inte feminist någonstans, men vissa killar tror att dom kan behandla tjejer på vilket sätt dom vill, förbannad!
bara för att vi har kjol är det då okej för dom att ta tjejer på rumpan?
bara för att vi inte behöver impa på våra tjejkomisar är det okej för dom att tafsa?
bara för att vi inte är 1.90 långa är det okej för dom att knuffa ner tjejer?

(vet om att det finns undantag, och att det finns tjejer som beter sig likadant)

nu ska jag tillbaka till min kompis fysik A.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0