creapy

har fått ett mejl från Karlstad universitet, som självklart inte var till mig utan var felskickat.
men det läskiga var att den personen som mejlet skulle ha varit till gick någon form av miljö-linje.
får väl hoppas att det är ödet eller något sådant. haha.



i vissa fall kan jag tro på ödet, vill inte tro att allting är förutbestämmt men att vissa saker kan man inte undvika. Hörde någon gång om en man som var med och överlevde tsunamin men hann inte hem försen han dog i en hjärtinfarkt. detta är en hemsk historia, men när sådant händer tror jag lite på att det var ödet. ibland kan jag konstigt nog känna att jag föddes till att jobba med miljön och det är ingenting jag kommer kunna ändra på, det bara är så. ödet.

tror du på ödet?

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Om du vill börja prenumerera på bloggar måste du bli medlem på Bloggkoll. Klicka på ikonen på min blogg för att komma till detas sida och följ sedan instruktionerna.

2008-10-05 @ 12:07:07
URL: http://rollywood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0