världensbarn

måste bara påpeka att det är 'världensbarngala' på kanal fyra, självklart kan jag hålla med om att detta är något bra, om pengarna nu verkligen kommer fram. vilket jag har svårt att tro. men jag blir alltid lika chockad när jag tittar, samtidigt som dom visar klipp från olika delar av afrika pratar dom om alla fantastiska priser man kan vinna, jag får inte detta att gå ihop. tycker att det är sorgligt att man måste locka människor med fina priser som bilar och kryssningar för att få dom att ge en slant till dom som verkligen behöver det!



- from stina.

Kommentarer
Postat av: sara

sv: okej :) min favorit är iallafall höjdhopp:) love. Tack så mycket, gillar de också :) kram

2008-10-10 @ 21:55:48
URL: http://sarassplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0